19/06/2026

Έναρξη συνεργασίας με Παναγιώτη Σταύρου

H Ένωση Σωματείων Καλαθοσφαίρισης Δήμου Νέας Ιωνίας ανακοινώνει με χαρά την έναρξη της συνεργασίας της με τον Παναγιώτη Σταύρου για την αγωνιστική περίοδο 2026-2027.

Ο Παναγιώτης αγωνίστηκε στην Ένωση Φιλαθλητικού Αθλητικού Ομίλου Ζωγράφου από το 2020 έως το 2022, ενώ τη σεζόν 2022-2023 φόρεσε τη φανέλα της Ιωνίας στο πρωτάθλημα της Α’ ΕΣΚΑ. Την αγωνιστική περίοδο 2023-2024 συνέβαλε καθοριστικά στην άνοδο του Ηλυσιακού στη National League 1, ενώ τη σεζόν 2024-2025 αγωνίστηκε ξανά στην Ένωση Φιλαθλητικού Αθλητικού Ομίλου Ζωγράφου στη National League 2. Την περίοδο 2025-2026 ξεκίνησε τη χρονιά στον Ερμή Αργυρούπολης (National League 1) και συνέχισε στον Ίκαρο Καλλιθέας.

Με την εμπειρία, την ποιότητα και τον χαρακτήρα του, αναμένεται να αποτελέσει ένα σημαντικό κομμάτι της προσπάθειας της ομάδας μας για τη νέα αγωνιστική χρονιά.

Ο Παναγιώτης Σταύρου δήλωσε στο ioniabc.gr: «Είμαι πολύ χαρούμενος που θα βρίσκομαι στην Ιωνία για δεύτερη φορά. Μετά την επιτυχημένη περσινή χρονιά της ομάδας, είμαστε έτοιμοι να διατηρήσουμε την ανοδική πορεία της, με αφοσίωση και πάθος. Εύχομαι μια υγιή και επιτυχημένη χρονιά».

Welcome Back, Παναγιώτη!