Κέρδισε και τη δυστοκία της
Σε ένα κλειστό παιχνίδι, με τις άμυνες να πρωταγωνιστούν η Ιωνία πανηγύρισε ένα ακόμα ροζ φύλλο αγώνα καθώς επικράτησε με 59-42, του Πορφύρα, στον Πειραιά, στο πλαίσιο της 2ης αγωνιστικής των play-off του 1ου ομίλου της Α2 Γυναικών συνεχίζοντας την αήττητη πορεία της.
